Narzędzia

  • WordPress + Woocommerce 
  • Google (Ads, Analytics, Serach Console, Merchant Center, Tag Manager)
  • Meta Business Suite
  • Facebook Pixel
  • Narzędzia własne do audytów stron UX/UI

Wyzwanie

Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym nieprzynoszącym satysfakcjonujących wyników.
Klient prowadził sprzedaż za pomocą kanałów Marketplace, jednak marzył o rozwinięciu własnego sklepu internetowego. Stworzony na platformie WooCommerce sklep nie generował oczekiwanego ruchu oraz wyników sprzedażowych. Konieczny był więc audyt strony pod względem UX/UI, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz wprowadzenie działań marketingowych, co wymagało opracowania strategii oraz zaangażowania specjalistów z różnych dziedzin.

Rozwiązanie

 
✅ Audyt UX/UI sklepu internetowego
✅ Zmiany na stronie ułatwiające klientom dokonanie zakupu
✅ Narzędzia komunikacji marki (Facebook, Instagram)
✅ Narzędzia do analizy danych m.in. GA4
✅ Działania SEM zwiększające sprzedaż

Efekty

✅Po pierwszych dwóch miesiącach współpracy:
🔥Responsywna i dobrze działająca strona na wszystkich urządzeniach
🔥Regularna sprzedaż w sklepie internetowym – wzrost liczby zamówień o 1214%
🔥Zwiększenie rozpoznawalności marki – stale przybywający obserwujący w social mediach
🔥Wzrost przychodów ze sprzedaży o 2042%
🔥ROAS na poziomie 1210% z kampanii Google Ads (z 1 zł wydanego na reklamę udało się uzyskać przychód w wysokości 12,10 zł)

Przykładowe grafiki z Social Mediów