Narzędzia

  • Idosell + narzędzia (Bridge, IAI Downloader)
  • Enova365
  • Google (Ads, Analytics, Tag Manager, Merchant Center, Search Console)
  • Facebook Ads
  • Microsoft Clarity
  • Meta Business Suite
  • Senuto

Wyzwanie

Stworzenie e-commerce od podstaw zajmującego się sprzedażą artykułów z branży budowlanej. Klient prowadzi swój sklep stacjonarnie od 1998 roku. Posiada siedzibę stacjonarną w Nowym Targu oraz oddział w Nowym Sączu. Najważniejszym elementem, na którym klientowi zależało, była możliwość integracji z systemem fakturowo-księgowym Enova 365. Było to duże wyzwanie, ponieważ oprogramowań SAAS-owych posiadających intuicyjną możliwość integracji z ERPami jest niewiele na rynku. Działania wymagały starannego zaplanowania, zaangażowania zespołu oraz wiedzy z zakresu projektowania, programowania i zarządzania stroną internetową. 

Rozwiązanie

  • Przeprowadzonie resaerchu w celu znalezienia platformy SAAS, którą będzie można zintegrować z programem Enova365
  • Stworzenie strony internetowej na platformie Idosell,
  • Przeprowadzenie integracji z programem fakturowo-księgowym,
  • Testowanie wdrożonej integracji pod względem różnych funkcjonalności oraz wymagań klienta,
  • Stworzenie feedu produktowego na sklep na podstawie materiałów udostępnionych przez klienta,
  • Wdrożenie brokera kurierskiego i metod dostaw,
  • Przeszkolenie pracowników z obsługi sklepu,
  • Wprowadzenie nowych kanałów sprzedaży m.in. Allegro, Ceneo oraz, ich obróbka na portalach sprzedażowych,
  • Wdrożenie narzędzi komunikacji marki m.in. Instagram, Facebook
  • Konfiguracja narzędzi Google (Ads, Analytics, Tag Manager, Merchant Center, Search Console),
  • Dodanie elementów na stronę za pomocą języka HTML/CSS,
  • Wdrożenie narzędzi Marketing Automation,

Efekty

    Po pierwszym miesiącu od uruchomienia strony:
  • Responsywna i prawidłowo działająca strona na wszystkich urządzeniach.
  • Osiągnięcie ponad 130 zamówień,
  • Wzrost zainteresowania marką lokalnie,
  • Prawidłowo działająca synchronizacja między sklepem internetowym, a ERPem,
  • Dalsze skalowanie sprzedaży za pomocą działań SEM i optymalizacji sklepu.

Przykładowe grafiki z Social Mediów